Reguli și norme de lucru pe durata pandemiei

Reguli implementate in cadrul BT Production Group SRL pentru activitate pe durata starii de alerta si premergator redeschiderii complete a activitatii

Administratorul este responsabil de implementarea regulilor descrise mai jos ce tin de activitatea in cadrul companiei pe durata starii de alerta si a pandemiei Covid-19 precum si de respectarea masurilor de protectie pe durata activitatii.

Administratorul companiei va pastra evidenta membrilor echipei care trebuie sa activeze in sediul agentiei si se va asigura ca toti membrii echipei au fost instruiti prompt cu privire la normele de protectie sanitara si regulile de conduita in cadrul agentiei, inclusiv privind continutul prezentului regulament.

Administratorul companiei se va asigura ca realizeaza periodic o evaluare privind rolul membrilor echipei si eventuala nevoie a unora dintre acestia de a-si desfasura activitatea la sediu sau in regim prelungit de telemunca.

Administratorul companiei va elabora dupa caz un program decalat de lucru al membrilor echipei (avand si o evidenta a celor care calatoresc cu mijloace de transport in comun, respectiv masina personala sau bicicleta), astfel incat sa fie evitata aglomerarea la ore comune de venire/plecare.

Administratorul companiei va realiza planul de asezare la birouri a membrilor echipei astfel incat sa se pastreze distanta de 2 metri intre oricare 2 persoane.

Masurile de protectie sanitara si conduita profesionala la sediul agentiei pe durata starii de alerta

Membrii echipei sunt sfatuiti sa aduca cat mai putine obiecte de acasa, sa isi pastreze obiectele personale la birou intr-un spatiu delimitat, personal si sa duca acasa cat mai putine obiecte de la birou.

La intrarea in sediu sunt dispuse covoare imbibate cu dezinfectant si dispersoare cu substante dezinfectate. Membrii echipei se vor asigura ca se dezinfecteaza cand intra in agentie.

La fiecare etaj sunt dispuse dispersoare cu material dezinfectant, astfel incat membrii echipei sa isi dezinfecteze mainile la intrare si cat mai des pe durata zilei de lucru.

La fiecare etaj sunt dispuse cosuri de gunoi cu capac in care vor fi aruncate servetetele dezinfectante utilizate, mastile si orice alt material de protectie utilizat.

La intrarea in sediu sunt disponibile termometre astfel incat fiecare membru al echipei isi va masura temperatura la sosire. Cei care vor inregistra temperatura mai mare de 37.3 grade nu mai intra in birou. Vor merge acasa si vor anunta medicul de familie. Fiecare membru al echipei va avea grija sa dezinfecteze cu servetel special termometrul dupa ce l-a utilizat.

Membrii echipei sunt sfatuiti sa isi masoare temperatura inainte de a pleca de acasa si in situatia in care au temperature egala sau mai mare cu 37.3 sa nu mai paraseasca locuinta si sa contacteze medicul de familie.

La intrarea in sediu sunt disponibile masti de protectie. Dupa utilizare mastile vor fi aruncate in cosurile de gunoi speciale, cu capac.

Grupurile sanitare ale agentiei sunt dezinfectate regulat pe durata zilei. Acestea au atat sapun cati substante dezinfectante pentru maini. Membrii echipei sunt sfatuiti sa se spele pe maini cat mai des pe durata zilei de lucru sis a utilizeze servetele sau prosoape de hartie. Se recomanda evitarea uscatoarelor automate sau electrice pentru maini.

Membrii agentiei vor sta la birouri astfel incat sa pastreze la toate momentele o distanta de 2 metri intre oricare doi oameni.

Terasa agentiei este recomandata ca loc unic de recreere si fumat (pentru a evita aglomerarea pe trotuarul strazilor din fata si proximitatea agentiei). Membrii agentiei vor avea grija sa pastreze distanta de minimum 2 metri fata de oricare alta persoana aflata pe terasa.

Nu este permis consumul de alimente la mesele de lucru sau in alte spatii comune. Se vor putea consuma alimente doar in cafeteria agentiei, individual si astfel incat sa se pastreze distanta sociala. Este permisa exclusiv utilizarea tacamurilor, farfuriilor sau paharelor de unica folosinta – acestea se vor arunca prompt, dupa ce au fost utlizate.

In cafeteria vor fi prezente maximum 4 de persoane la orice moment si vor avea grija sa fie dispuse la distanta de minimum 2 metri fata de oricare alta persoana.

Membrii agentiei vor avea grija sa dezinfecteze masa la care au stat in cafeteria sau pe terasa, ori de cate ori au utilizat aceste mese.

Membrii agentiei isi vor curata/dezinfecta masa de lucru la venire si la plecare. La plecare masa de lucru se elibereaza de absolut toate obiectele (inafara monitorului si telefonului) astfel incit suprafata de lucru sa se poata curata/dezinfecta zilnic de personalul de serviciu. Membri agentiei sunt incurajati sa dezinfecteze toate suprafetele pe care le ating.

Curatenia si igienizarea se petrec in fiecare dimineata, inaintea orei de incepere a programului. Intreagul sediu, spatiile de lucru si spatiile comune sunt complet dezinfectate saptamanal.

Membrii agentiei nu vor stationa in receptie si in spatiile comune, avand grija ca la toate momentele de interactiune sa pastreze distanta sociala.

Instalatia de aer conditionat este dezinfectata regulat si poate fi utlizat atunci cand pastram geamurile inchise la fiecare etaj. Recomandam insa inchiderea aerului conditionat si pastrarea geamurilor deschise sau aerisirea cat mai frecventa a fiecarui etaj, pentru buna oxigenare a spatiului de lucru la toate momentele.

Membrii agentiei vor avea grija sa nu faca intalniri interne (sau cu vizitatori) care sa aiba mai mult de trei participanti. Intalnirile se vor desfasura cu respectarea distantei de 2 metri intre fiecare doua persoane.

Intalnirile desfasurate in salile de meeting vor avea o durata de maximum 45 de minute. Membrii echipei vor avea grija sa aeriseasca camera la sfarsitul intalnirii. Personalul de curatenie va dezinfecta regulat salile de meeting.

Vizitatorilor li se va solicita respectuos sa utilizeze covorul si dispersorul dezinfectant de la intrare, sa poarte masca, sa isi masoare temperatura si sa pastreze distanta de 2 m fata de orice alta persoana.

Agentia pune la dispozitie masti pentru vizitatori.

Vizitatorii care au o temperatura mai mare de 37.3 grade vor fi respectuos rugati sa amane vizita si sa isi contacteze medicul de familie.

Pentru buna functionare a fluxului de deplasare in momente de interactiune va reaminintim normele de politete care se pot dovedi importante in aceasta perioada pentru evitarea incalcarii distantei sociale:

  • La intalnirea in cadrul unei usi au prioritate cei care ies. Abia apoi paseste cel care intra.
  • Pe o scara au prioritate cei care coboara
  • Pe scara, holuri, trotuar si in general in spatii comune, se merge pe partea dreapta
  • In autobuz, metrou, tramvai au prioritate cei care coboara. Apoi se urca. Se coboara pe dreapta, se urca pe dreapta.
  • Intr-o incinta cu spatiu larg sau la cozi sau in spatii cu bariere/piloni rotativi, deplasarea se face in sensul acelor de ceasornic

In aceasta perioada vom evita strangerea mainii, imbratisarile cordiale si orice formula de manifestare a afectiunii care presupune atingerea unui coleg/colaborator.

Administratorul companiei va avea grija sa tipareasca si sa amplaseze in incinta afise care reamintesc normele principale de protectie impotriva Covid-19.

In cazul in care un membru al echipei a fost infectat (confirmat pozitiv in baza unui test RT/PCR) toti cei care au intrat in contact cu acesta sunt obligati sa se autoizoleze timp de 14 zile si sa contacteze medicul de familie. Prin “a fi fost in contact” cu o persoana infectata se intelege a fi fost in ultimele 14 zile la o distanta de mai putin de 2 metri, timp de mai mult de 10 minute in prezenta respectivei persoane.

Regulile mai sus mentionate se adauga regulamentului de ordine interioara al BT Production SRL si sunt valabile pe durata starii de alerta pentru persoanele care isi desfasoara activitatea la birou.