Instrumentele de marketing sunt esențiale pentru produse sau servicii, indiferent dacă în spatele acestora se află sau nu un brand de renume. Identitatea de brand se construiește în timp, iar elementele de identificare – precum logo, nume, slogan – reprezintă o componentă importantă în materie de vizibilitate în piață.
Ca publicul să cumpere un produs, e nevoie ca întâi să-l vadă, să-l recunoască, să-i trezească interes. Cum? Prin identificarea și proiectarea celor mai potrivite instrumente de publicitate pentru proiectul respectiv. Atunci când vorbim de un stand de prezentare și vânzare de produse în supermarket, de exemplu, floor standul nu poate lipsi din discuție.
Floor standul este un instrument de marketing puternic datorită versatilității sale și care, dacă este foarte bine gândit și proiectat, își aduce un aport extrem de mare la vizibilitatea unui produs și la creșterea vânzărilor. În acest material ne-am propus să te ajutăm să înțelegi cum și pentru ce tip de produse poate fi de folos floor standul ca instrument de promovare.
Importanța amplasării unui floor stand
Floor standul se amplasează cel mai des în spații comerciale de tip supermarketuri, în zone cu trafic intens, precum culoarul principal al magazinului sau în apropierea raftului în care se vând produse din categoria vizată. Dacă este amplasat strategic, acesta are șanse mari să atragă atenția clienților care trec prin vecinătatea lui și să-i determine în primă fază să se oprească și, mai apoi, să achiziționeze produsul expus.
Poți alege să promovezi cu ajutorul floor standului un produs nou din portofoliul brandului tău sau o ofertă promoțională. Comparativ cu articolele așezate pe rafturile unui supermarket, cele plasate în rafturile publicitare captează mai ușor atenția potențialilor clienți. Tocmai din acest motiv culorile, fonturile folosite pentru realizarea floor standului, precum și celelalte elemente vizuale, trebuie alese cu mare atenție pentru îndeplinirea scopului final: creșterea vizibilității produsului, respectiv vânzarea lui.
De ce sunt importate serviciile de proiectare?
Proiectarea unui floor stand este la fel de importantă ca amplasarea lui, asta pentru că felul în care arată standul publicitar va convinge potențialii clienți să-și îndrepte atenția asupra lui. Așadar, ai nevoie de un concept amplu: ce formă va avea standul, ce mesaje vrei să transmiți prin intermediul lui, cum îți prezinți produsele astfel încât să ai parte de interes din partea publicului. Scopul unui floor stand publicitar va fi acela de a ancora în memoria clientului imaginea produsului tău, ca în final să aibă loc procesul de vânzare.
În acest sens, la BT Production te putem ajuta cu consultanță, cu idei creative și adaptate tipului tău de proiect și, de asemenea, cu proiectarea și amplasarea floor standului, așa cum tu ți-l imaginezi.
Serviciile de proiectare pentru promovarea unui produs reprezintă o parte esențială dintr-o campanie de publicitate. Strategiile de branding se construiesc pornind de la idei, însă punerea lor în practică este pasul final în procesul de transformare a brandului, respectiv a produsului tău, într-o prezență vizibilă și marcantă pentru publicul vizat.
La BT Production găsești specialiști în producție publicitară care sunt gata oricând să te ajute cu idei, consultanță în alegerea mesajelor și a design-urilor, implementare și proiectare a proiectelor tale de promovare.
Ce avantaje oferă folosirea floor stand-urilor?
Floor stand-urile sunt acele standuri pentru prezentare, respectiv vânzare din centrele comerciale, cu ajutorul cărora un produs este evidențiat și expus publicului. Pentru că sunt montate pe podelele magazinelor, acestea pot fi amplasate în cele mai strategice locuri, cum ar fi casele de marcat sau culoarele principale ale supermarketurilor. Sunt extrem de versatile și pot fi realizate din diverse materiale, precum carton, lemn, metal sau plastic, în tot felul de forme și dimensiuni. Nu există floor stand imaginat de tine, pe care să nu-l putem proiecta la BT Production. Cel mai des, pe floor stand-uri sunt promovate produse din categoriile îngrijire și alimentație. Așa că dacă ai în minte o idee pentru un viitor proiect de promovare, te așteptăm să-i “dăm viață”.