Sigur ți s-a întâmplat măcar o dată să auzi de un brand și să-l asociezi instant cu un panou publicitar, o casetă luminoasă sau un banner pe lângă care treci zilnic. Publicitatea outdoor continuă să aibă efecte în subconștientul consumatorilor, asta pentru că e în natura umană să reținem imagini, culori, texte și alte elemente grafice. Dintre toate metodele de promovare în exterior a unui brand, rooftop-urile publicitare sunt poate cel mai simplu de reținut. Motivul? Sunt amplasate la înălțime, au dimensiuni foarte mari și sunt vizibile din mai multe unghiuri.
Potrivite în special pentru campanii de brand awareness, rooftop-urile au un scop precis – acela de a menține în memoria colectivă imaginea brandului tău, oferindu-i astfel vizibilitate permanentă și, bineînțeles, notorietate în piață. Cu cât un consumator intră mai mult în contact cu un produs publicitar bine realizat (de exemplu, vede un rooftop publicitar zilnic, în drumul spre serviciu), cu atât capacitatea sa de a-l identifica va fi mai precisă.
Ce sunt rooftop-urile publicitare?
Promovarea prin rooftop-uri publicitare este o formă eficientă de marketing outdoor și se realizează prin amplasarea pe acoperișurile clădirilor a unor casete luminoase, panouri sau litere de mari dimensiuni, ce pot conține doar numele unui brand, imagini, mesaje sau elemente vizuale definitorii pentru identitatea unei mărci. Cu alte cuvinte, rooftop-urile publicitare sunt obiecte mari amplasate la înălțimi, în general pe clădiri, care au un impact vizual foarte mare.
Probabil te întrebi dacă brandul tău se pretează a fi promovat prin intermediul unui astfel de produs. Răspunsul este da. Rooftop-ul oferă vizibilitate foarte mare unui produs existent pe piață, impunându-se atât prin mărime, cât și prin amplasament. Efectul vizual este major pentru fiecare trecător, fie el pieton, aflat în mijloacele de transport în comun sau în mașina proprie.
La BT Production știm cât de importantă este notorietatea de brand, motiv pentru care oferim servicii pentru producția publicitară potrivite fiecărui proiect de promovare în parte. Dacă îți surâde ideea de a-ți expune brandul într-o campanie de marketing care să includă un rooftop, de proiectarea lui ne ocupăm noi. Punem cap la cap idei creative adaptate nevoilor brandului tău, astfel încât să obținem elemente vizuale sau mesaje care să fie răspândite la scară largă. Din portofoliul agenției noastre de producție publicitară fac parte branduri de renume în piață, din diferite domenii de activitate, pentru care am realizat proiecte de anvergură.
Unde se poziționează rooftop-urile publicitare?
Rooftop-urilor publicitare pot să asigure brand-ului tău o poziție de top față de reclamele obișnuite. Printre avantajele acestui instrument de marketing se numără poziționarea sa la înălțime (pe clădiri de birouri, pe blocuri de locuințe, pe spații comerciale) și în zone aglomerate – ceea ce înseamnă expunere vizuală maximă, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, din diferite unghiuri. Amplasat strategic, rooftop-ul publicitar nu doar că îmbunătățește imaginea în piață, dar poate viza în același timp și anumite segmente de public, în funcție de nișa brandului. Rooftop-urile publicitare sunt foarte des utilizate și în branding pentru spațiile comerciale. În general, această metodă de promovare este specifică brandurilor de prestigiu, dar și celor care sunt la început de drum în strategia de construire a imaginii unei mărci sau a unui produs. O campanie pe termen lung, care include un rooftop publicitar, va avea drept obiectiv creșterea vizibilității brandului în piață. Publicul larg va identifica și va recunoaște elementele vizuale și le va corela apoi brandul tău. Obiectiv atins!