Vizibilitatea este un factor esențial pentru orice brand, încă din momentul în care acesta se lansează. Pentru a fi vizibilă, o afacere are nevoie să ajungă la publicul căruia i se adresează, iar cel mai eficient mijloc prin care poate deveni cunoscută este prin intermediul materialelor publicitare, online sau offline.
La primul contact cu un brand, intuim deja formele creative prin care acesta poate fi reprezentat. Iar pentru ca brandul să capete o prezență marcantă și memorabilă, acesta trebuie promovat prin mijloace multiple: printr-un logo care să surprindă esența afacerii respective, prin designul ambalajului unui produs ce face parte din portofoliul brandului, printr-un floor stand care să îl pună în evidență sau chiar prin standuri expoziționale. Alegerea mijloacelor de promovare a brandului prin intermediul materialelor publicitare ține de specificul fiecărei afaceri, precum și de viziunea conturată privind dezvoltarea brandului respectiv.
Metode de construire a imaginii unui brand
Imaginea brandului tău reflectă felul în care afacerea ta este văzută – fie în mediul online, fie prin intermediul mijloacelor de marketing tradițional. De aceea, strategiile de promovare a brandului au un rol decisiv în succesul unei afaceri și în conturarea amprentei pe care aceasta o lasă în industria din care face parte. Cu cât imaginea brandului tău reprezintă mai puternic misiunea companiei tale, cu atât cresc șansele de a-ți atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru dezvoltarea afacerii tale.
Imaginea brandului tău va avea un impact direct asupra succesului afacerii tale, din multe puncte de vedere: de la capacitatea de a atrage clienții potriviți, la cea de a deveni cu adevărat vizibil și a construi o afacere care să dureze. O imagine puternică de brand îți poate transforma, astfel, afacerea, de aceea este important să alegi mijloacele potrivite prin care poți ajunge nu doar vizibil, ci memorabil pentru viitorii tăi clienți.
Un exemplu de strategie de promovare a brandului folosită de multe companii și care și-a dovedit eficiența este utilizarea de produse promoționale. Avantajele acestei strategii, prezentate de American Marketing Association, sunt:
- 65% dintre agențiile de publicitate susțin că produsele promoționale sunt foarte eficiente atunci când vorbim de brand recall (măsura în care consumatorul unui produs își amintește numele brandului din care produsul respectiv face parte).
- 88% dintre comercianți recomandă produsele promoționale.
Cum poți obține cele mai bune rezultate prin mijloacele publicitare potrivite
Pentru a genera rezultatele pe care le proiectezi pentru afacerea ta, ai nevoie de strategii de branding inspirate și adecvate produselor și serviciilor pe care le oferă compania ta. De aceea, este important să implementezi formele de branding potrivite. Iar pentru acest lucru, o firmă de producție de publicitară te poate ajută să identifici formele creative prin care brandul tău poate fi reprezentat.
Ai nevoie de servicii de proiectare menite a-ți transforma brandul într-o prezență marcantă, prin intermediul touchpoint-urilor multiple. Fie că vorbim de counter displays, de logo-uri sau de diverse tipărituri, o companie de producție publicitară care oferă servicii de calitate îți va pune la dispoziție mijloace variate și eficiente prin care brandul tău poate deveni nu doar recognoscibil, ci și memorabil.
Alături de proiectare, etapă în care sunt identificate cele mai potrivite forme de reprezentare a unui brand, serviciile BT Production cuprind și realizarea de materiale tipărite, care îndeplinesc o funcție esențială pentru majoritatea afacerilor. Acestea pot reprezenta un mijloc eficient de promovare a unui serviciu sau a unui produs, iar un design inspirat este esențial în atragerea clienților.
Ce reguli trebuie să urmezi pentru a-ți îmbunătăți imaginea brandului
Indiferent de anvergura unei companii, imaginea unui brand trebuie îmbunătățită în mod constant. Iată câteva tehnici de branding ce înregistrează cele mai bune rezultate:
- Privește-ți brandul ca pe un magnet! Prin brandul tău, exprimi cine ești într-un mod proiectat special pentru targetul companiei tale, astfel încât nu doar că vei atrage clienți, ci îi vei face și să rămână aproape de tine.
- Fii consecvent în ceea ce privește procesul de branding! Dacă îți creezi brandul într-un anumit fel, rămâi fidel ideii inițiale. Alegerile privind culoarea, forma și textul vor comunica, în mod subconștient, extrem de multe informații despre compania ta.
- Dacă te afli început de drum, fă o primă impresie bună! Este important să evaluezi în mod corect ceea ce oferă compania ta și să te concentrezi din această perspectivă pe strategiile potrivite de promovare.