De ce prezența brandului la târguri și expoziții este esențială

În funcție de specificul business-ului tău, o modalitate eficientă prin care îți poți promova brandul și prin care te poți conecta cu alți reprezentanți ai industriei din care faci parte este participarea la târguri și expoziții. Acest gen de evenimente reprezintă o bună oportunitate de a te adresa direct publicului interesat de serviciile și produsele pe care le oferă compania ta și un mijloc eficient de creare de brand awareness.

Care sunt avantajele pe care le oferă participarea la târguri și expoziții?

  1. Expozițiile sunt deschise unui public numeros, motiv pentru care ele reprezintă o platformă potrivită pentru a-ți promova produsele și serviciile inclusiv unor persoane care nu aveau până atunci informații despre afacerea ta. Totodată, acest gen de evenimente sunt contextul potrivit în care participanții îți pot testa produsul, în funcție de natura afacerii tale. Astfel, vei putea afla în mod nemijlocit părerea potențialilor clienți cu privire la produsul pe care îl oferi.
  2. Târgurile creează o impresie de durată. Principalul scop al acestor evenimente este acela de a încuraja interacțiunea dintre participanți și reprezentanții companiilor participante. Cu un stand bine pus la punct, cu materiale promoționale sau tombole, vei crea o experiență care va rămâne în memoria potențialilor clienți.
  3. Expozițiile și târgurile sunt adevărate evenimente de marketing. Atunci când vrei să influențezi decizia de cumpărare, nimic nu este mai eficient decât interacțiunea față în față. Aceste evenimente oferă ocazia de a stabili contactul cu invitați și clienți.
  4. Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le oferă prezența la expoziții și târguri este prezența unui public numeros, mai ales dacă vorbim de expoziții naționale sau internaționale. Fiecare dintre cei care îți vizitează standul este un potențial client.
  5. Târgurile și expozițiile sunt ocaziile perfecte pentru vânzări directe către clienți, fără intermediari. Totodată, îți oferă oportunitatea de a interacționa cu clienții și, eventual, de a obține un feedback pe moment

Cum să alegi sistemul expozițional care te va scoate în evidență la târguri și expoziții?

Ne aflăm în sezonul târgurilor și expozițiilor comerciale. Dacă profilul business-ului tău este adaptat participării la acest gen de evenimente, atunci trebuie să iei în calcul faptul că un sistem expozițional bine ales te va scoate, cu siguranță, în evidență.

Cu ajutorul BT Production, vei avea parte de un sistem expozițional de înaltă calitate, cu un design atrăgător, care nu va trece neobservat de către vizitatori. Îți oferim, în primul rând, idei creative și practice, adaptate profilului companiei tale, și realizăm standuri expoziționale bazate pe ideile tale și adaptate evenimentului la care urmează să participi.

Poți alege din propunerile BT Production:

  • soluții de afișare pentru promovarea brandului tău, a produselor și serviciilor pe care le oferă afacerea ta prin intermediul serviciilor de expo display.
  • sisteme expo roll-up: dacă vrei ca afacerea ta să fie reprezentată astfel, trebuie să știică sistemele expo roll-up suntușor de montat, demontat și relocat.
  • standuri expoziționale complete: dacă ți-ai ales deja evenimentul în care compania ta poate avea parte de  vizibilitate maximă, atunci, tot ce ai de făcut este să optezi pentru un stand expozițional personalizat, atrăgător și durabil.

Citește mai multe despre sistemele expoziționale puse la dispoziție de BT Production aici!

Distribuie:

Mai multe articole