De produsele sustenabile nu mai vorbim la viitor, ci ne referim la ele la timpul prezent. Impactul colectiv asupra mediului a devenit o motivație puternică a consumatorilor în ultimii ani, subiectele referitoare la sustenabilitate aflându-se în trendurile înregistrate de compania de cercetare de piață Euromonitor atât în 2019, cât și în 2020.
Consumatorii se așteaptă ca prin produsele pe care le achiziționează să contribuie la un mediu mai sănătos. Printr-o acțiune ce poate însemna un efort minim, ei vor să își pună amprenta la reducerea poluării, a cantității de deșeuri nereciclabile și, într-un final, la salvarea planetei.
Potrivit unui studiu realizat de Oxfam, 62% dintre consumatori vor înceta să mai cumpere produsele unui anumit brand dacă acestea sunt dăunătoare pentru mediu.
Ce înseamnă publicitatea eco-friendly
Publicitatea sau marketingul eco-friendly se referă la a vinde produse sau servicii bazate pe beneficiile acestora față de mediu. Aceste produse pot fi prietenoase cu mediul în sine sau procesul de producție se realizează responsabil din punct de vedere ecologic. Prin intermediul campaniilor publicitare eco-friendly, aceste avantaje le sunt comunicate clienților.
Publicitatea eco-friendly este o modalitate foarte inspirată de a-ți etala practicile etice și procesele responsabile din punct de vedere al mediului. Totodată, sustenabilitatea poate reprezenta și o abordare inspirată în campaniile publicitare, cu atât mai mult cu cât îți oferă posibilitatea de a-i include direct pe consumatori într-o misiune: aceea de a proteja împreună mediul înconjurător.
Ce produse promoționale eco-friendly poți oferi
În funcție de specificul afacerii tale și de publicul căruia i te adresezi, poți pune la dispoziția clienților produse promoționale eco-friendly precum:
- Agende din hârtie reciclată – sunt ușor de inscripționat cu logo-ul companiei tale sau cu diferite mesaje care, de ce nu, pot îndemna la reciclare și acțiuni sustenabile.
- Săpunuri din ingrediente naturale – pentru a obține un produs 100% eco-friendly, asigură-te că ambalajul este din material reciclabil.
- Lumânări din ceară de soia – sunt o alternativă curată, fără chimicale, la clasicele lumânări din parafină – substanță derivată din petrol și cărbuni.
Metode sustenabile de a-ți promova afacerea
- Poți opta pentru versiuni digitale ale materialelor publicitare, iar materialele print le poți acorda doar anumitor clienți.
- Alege materiale reciclabile atunci când comanzi flyere sau pliante pentru a-ți promova afacerea.
- Optează tot pentru materiale reciclabile atunci când alegi un ambalaj pentru produsul tău.
O metodă de promovare extrem de populară este display-ul digital signage, prin intermediul căruia brandul tău poate deveni un adevărat punct de reper în oraș. Avantajele principale ale acestor display-uri sunt faptul că au o durată de viață îndelungată, un nivel ridicat de funcționalitate, sunt rentabile și eco-friendly.
Prin intermediul display-ului digital signage, vei putea comunica oricând, oricui, în mod repetat, ceea ce îmbunătățește din start flow-ul comunicațional. Iar ceea ce este prezentat pe acest display poate fi updatat instant, așa că nu va fi nevoie să consumi hârtie pentru a transmite un nou mesaj.
Află mai multe despre tipurile de display-uri digital signage puse la dispoziție de BT Production aici!