Culoarea Anului 2022. Află care este nuanța și ce simbolizează

Very Peri – Culoarea anului 2022

Dacă vă întrebați care este culoarea anului 2022, Pantone, brandul sinonim cu găsirea culorii perfecte, a anunțat că Very Peri este culoarea anului 2022. Pantone a explicat că acest violet este o nuanță „vibrantă și sofisticată, care inspiră creativitate și imaginație„. Se spune că această nuanță îndrăzneață și frumoasă de mov evocă, de asemenea, sentimente de încredere și siguranță, ceea ce o face alegerea perfectă pentru perioadele de incertitudine. De asemenea, movul stins reprezintă ideea de creștere și reînnoire. Dacă doriți să încorporați această nuanță populară în brandul sau în campaniile dumneavoastră de marketing, citiți mai departe.

În culoarea anului 2022 vedem o nuanță de violet care simbolizează creativitatea și imaginația. Acest violet este o culoare puternică, cu aer luxos si modern. În același timp, violetul transmite ideea de calm și relaxare. Vibe-ul rafinat, delicat și luxos face din culoarea anului 2022 o opțiune ușor de declinat în multiple domenii, iar în marketing și branding poate fi integrată cu succes pentru că emană o vibrație caldă și primitoare.

Culoarea anului 2022: Pantone 17-3938 TCX Very Peri

Coduri culoarea anului 2022 Very Peri

HEX#6667AB
RGB102, 103, 171
CMYK0.4, 0.4, 0, 0.33

Câștigătorii Pantone. Culoarea Anului 2000-2022

În anul 2000, Pantone a anunțat că va numi o nouă culoare în fiecare an pentru următorul deceniu. Ei au numit acest proiect „Câștigătorii Pantone Culoarea Anului” sau „Culoarea Pantone a Anului”. În fiecare an, Pantone publică un comunicat de presă în care anunță alegerea lor și de ce a fost aleasă culoarea respectivă.

Culorile au variat de la neutre discrete la luminoase vibrante, cu o singură excepție: anul 2021. În 2021, Pantone a numit două culori ale anului: galben și gri. Pantone a motivat desemnarea celor două culori astfel: „Selecția a două culori independente evidențiază modul în care diferite elemente se unesc pentru a exprima un mesaj de putere și speranță care este durabil și înălțător, transmițând ideea că nu este vorba de o culoare sau de o persoană, ci de mai mult de una.”, a declarat Leatrice Eiseman, director executiv al Pantone Color Institute, într-un comunicat de presă.

În prezent, foarte multe companii iau reper culorile desemnate de Pantone în fiecare an pentru campaniile de branding și marketing.

Culoarea anului 2022, Very Peri, în branding și marketing

Îmbină încrederea cu creativitatea

Very Peri este opțiunea ideală pentru brandurile sofisticate și luxoase, dar acest lucru nu înseamnă că nu poate fi folosită cu succes în nenumărate proiecte. Culoarea anului 2022 e un reprezentant al ideii de reînnoire, iar pentru campaniile de comunicare ale brandurilor este recomandat să fie urmate reperele internaționale.

3 moduri în care puteți utiliza Very Peri în branding și marketing:

  • Folosiți-o ca o culoare de accent: o pată de violet poate adăuga o notă de lux oricărui design.
  • Încorporați-o în brandingul companiei: această culoare este perfectă pentru crearea unei identități de brand unitare și primitoare.
  • Folosiți-o în materialele de marketing: de la pliante la bannere pentru site-uri web, movul este o modalitate excelentă de a capta atenția și de a ieși în evidență din mulțime.

Folosiți Very Peri în marketing chiar dacă culorile brandului sunt diferite

Dacă nu lucrați cu o paletă de culoare mov, nu vă faceți griji. Puteți introduce în continuare Very Peri în marketing și branding. Iată câteva modalități de a face acest lucru:

  • Folosiți-o ca o culoare secundară: încorporați Very peri în design, ca o culoare secundară. Very Peri va adăuga o notă de căldură și sofisticare.
  • Folosiți-o numai în anumite materiale de marketing: folosiți culoarea anului 2022 cu moderație în câteva din materialele de marketing pentru a genera un impact mare.
  • Creați un branding coerent: dacă doriți să creați o identitate de marcă coerentă și unitară, luați în considerare folosirea unei culori principale și a culorii anului 2022 ca și culoare secundară. Pentru culoarea principală, puteți lua în considerare culorile care funcționează bine cu movul. Mai jos, veți descoperi câteva idei.

Culori care funcționează foarte bine cu mov în design

Când vine vorba de culoare, movul funcționează foarte bine cu o varietate de nuanțe. Iată câteva culori care funcționează bine cu mov în design:

  • Albastru: albastrul și movul creează un sentiment calmant și primitor.
  • Roz: roz și violet creează un sentiment cald și primitor.
  • Galben: galbenul și movul creează un sentiment luminos și vesel.
  • Verde: verdele și movul creează un sentiment echilibrat și armonios.

Indiferent de modul în care alegeți să o utilizați, culoarea 2022 va avea cu siguranță un impact mare în lumea marketingului și a brandingului anul aceasta. Dacă doriți să vă aliniați tendințelor anului, atunci este recomandat să utilizați Very Peri în cel puțin o campanie de marketing.

De ce este important să utilizezi culoarea anului 2022 în marketing?

Există câteva motive pentru care este important să utilizați culoarea anului 2022 în marketing și branding. În primul rând, vă ajută să rămâneți relevant în industria dumneavoastră. În al doilea rând, vă permite să creați o identitate de brand coerentă, fresh și atrăgătoare. Și, în cele din urmă, vă oferă oportunitatea de a atrage atenția și de a ieși în evidență față de concurență. Deci, iată – câteva motive pentru care este important să rămâneți la curent cu culoarea anului 2022 în marketing și branding. Așadar, asigurați-vă că încorporați Very Peri în următorul proiect!

La ce culori ne putem aștepta în următorii ani?

Probabil o continuare a tendințelor pe care le-am văzut până acum. Culorile mai calde vor continua să domine, tonurile naturale și pământii fiind deosebit de populare. Nuanțe precum verdele măsliniu, galben muștar și teracotă vor face valuri în următorul an sau doi.

De asemenea, este posibil să vedem o utilizare sporită a metalelor, precum și nuanțe mai îndrăznețe și mai vibrante. Ca întotdeauna, este important să țineți cont de publicul dumneavoastră țintă atunci când alegeți culorile – ceva vesel și luminos ar putea să nu fie potrivit pentru un brand care se adresează persoanelor în vârstă, de exemplu. Află aici mai multe despre de ce e util să folosești culoarea anului în promovare.

Distribuie:

Mai multe articole