Este important design-ul standurilor expoziționale? Iată cateva metode eficiente prin care îți evidențiezi standul expozițional

design-ul standurilor expoziționale

Participarea la evenimente precum expoziții sau târguri este un “must” pentru vizibilitatea afacerii tale. Probabil că te întrebi dacă domeniul tău de activitate se pretează pentru a avea un stand expozițional și cum te vei promova prin intermediul lui. Primul pas este să nu-ți impui nicio limită. Sistemele expoziționale sunt instrumente de marketing cu ajutorul cărora poți prezenta unui număr destul de mare de oameni produsele sau serviciile sale, crescându-ți astfel brandul în piață.

Dar cum va arăta standul tău expozițional, cum îl evidențiezi, cum îl faci atractiv pentru potențialii clienți? La BT Production te ajutăm să-ți pui în practică viziunea și, de asemenea, îți oferim consultanță, idei creative și soluții practice, adaptate profilului afacerii tale și evenimentului la care participi. Prin intermediul unui stand expo vei avea posibilitatea să-ți cunoști clienții și să interacționezi cu ei. Să le spui povestea ta, să le împărtășești experiențele tale. Totul este să-i faci să-ți calce pragul.

Cu ajutorul BT Production, vei beneficia de un sistem expozițional de înaltă calitate, cu un design atrăgător, care nu va trece neobservat de către vizitatori. Îți oferim, în primul rând, soluții adaptate profilului companiei tale și realizăm acel stand expozițional personalizat și ajustat pe tipul de eveniment la care urmează să iei parte.

Locuri recomandate pentru standuri expoziționale

Unde și când este recomandat să fie amplasate standurile expoziționale? Pentru că reprezintă o modalitate eficientă de a-ți promova brandul și de a te remarca în industrie, vei merge la târguri și expoziții. Acestea sunt deschise unui public numeros, iar șansele tale de a deveni vizibil în piață ca brand cresc semnificativ. Poți atrage clienți noi care poate n-au auzit până atunci de produsele sau serviciile pe care le oferi. Vei primi feedback și în mod sigur se va vorbi despre tine. Ca să înțelegi mai exact ce înseamnă să ai un stand expozițional la un târg, venim cu câteva exemple:

  • Stand expozițional la un simpozion medical dacă activezi în industria pharma.
  • Stand expozițional la un târg de tehnologie dacă vrei să-ți expui cele mai noi produse și invenții.
  • Stand expozițional la o expoziție de vinuri dacă ești producător de vinuri sau la un târg de produse handmade dacă ai o afacere în care creezi bijuterii, decorațiuni sau orice alt tip de astfel de obiecte. 

Acestea sunt doar câteva exemple de locuri recomandate pentru amplasarea unui stand expozițional și ce tipuri de afaceri care se pot promova astfel. Desigur, domeniile sunt extrem de variate. Află mai multe aici despre motivele pentru care brandul tău ar trebui să fie prezent la târguri și expoziții care implică un public numeros.

Cei mai importanți pași pentru organizarea unui stand expozitional

După ce ai obținut planul spațiului unde urmează să-ți expui ofertele, echipa BT Production vine în întâmpinarea ta cu toți pașii necesari pentru amenajarea unui stand expozitional personalizat. De la conceptul creativ, design, producție și până la livrare, montare/demontare la locul evenimentului, transport și depozitare ulterioară.

Ție, în calitate de ambasador al propriului brand și al propriei companii, îți revine sarcina de a pune la punct toate detaliile participării la un târg expozițional. Noi ne ocupăm de crearea, personalizarea și implementarea standului tău. La BT Production, realizăm standuri expoziționale pentru orice tip de eveniment și pe orice dimensiune. Îți oferim:

  • Concept stand expo
  • Producție stand
  • Realizarea de standuri personalizate modulare
  • Identificarea celor mai bune poziții pentru semnalizarea standului
  • Montare stand
  • Demontare stand la încheierea evenimentului
  • Transport / depozitare

Ce elemente fac remarcabil un stand expozițional?

Standurile și sistemele expoziționale au drept obiectiv atragerea a cât mai multe persoane pentru a întreba, afla mai multe informații și, în final, cumpăra produsul tău. În general, la astfel de târguri și expoziții, potențialii clienți au posibilitatea de a vedea și testa un produs despre care au auzit poate de pe internet sau de la prieteni. De exemplu, dacă faci parte din industria pharma și vrei să promovezi un produs dermatocosmetic, poți invita publicul la diverse demonstrații sau poți oferi mostre gratuite. Scopul standul expozițional este să pună în valoare brandul prin expunerea către public.

BT Production te ajută să obții standul expozițional personalizat nevoilor tale, cu un design atrăgător și cu elemente de identificare a brandului tău în piață:

  • Forme, culori, iluminare, logo-ul, sloganul – toate pentru a pune cât mai bine în valoare brandul.
  • Materiale de calitate care să susțină ideea de profesionalism.
  • Design original, cu elemente complete și complexe.
  • “Acel ceva” inedit cu care să atragi clienții, pe care niciun alt competitor nu-l mai are.

Să ieși în evidență dintr-o varietate de branduri care participă la un târg expozițional poate fi destul de dificil. Ai nevoie de specialiști în grafică, design și implementare, adică de echipa BT Production. Identificăm nevoile tale și le punem în practică astfel încât să ai vizibilitate, să-ți crești popularitatea și să reușești astfel să atragi cât mai mulți clienți. Te așteptăm cu cele mai creative idei și cu cele mai bune oferte!

Distribuie:

Mai multe articole